ccharlotte.blogg.se

C H A R L O T T E L A R S S O N

Är det nu som jag tillåtit mig att falla?

Kategori: Allmänt

Att vara kär är farligt och en dålig sak. Bli inte kär Charlotte, spring åt andra hållet, titta inte bak bara fortsätt springa åt motsatt håll. 
 
Det är så jag varit, det är så en del av mig fortfarande är. Men jag vart trött på att springa, fick ont i  mina ben och mina lungor, men framförallt i mitt hjärta. Så jag slutade. Jag slutade att springa. Jag tillät mig själv att falla. Jag erkänner att jag kan ha vevat med armarna och försökt hitta vad som helst som skulle stoppa mig. Men när jag väl tagit steget från den säkra marken ut i luften så fanns det ingen återvändo. Men vet ni vad? Jag mår bra, oftast iallafall. Jag har inte kraschlandat, jag lever fortfarande. Du är så bra för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: